torsdag 14. august 2008

Guri malla - et nytt innlegg!

Jadda jadda, jeg vet jeg er utroooolig treg med oppdateringer her... Nytter ikke å skylde på så liten tid heller, det er bare snakk om prioritering. Sorry! Gidder ikke love bot og bedring, liker ikke å bryte løfter....

Anyway, sommerferien hjemme i Norge nærmer seg stygt slutten. Jonathan og jeg har hatt 8 uker i gamlelandet, mens Erlend måtte nøye seg med knapt 4, og han jobbet deler av tiden. Men vi fikk da tid til en tur østover, besøkte venner og kjente, og en liten sipptur til Øland (Sverige) fikk vi også tatt, sammen med gode venner. Deilig ferie, uten noen planer....

Noen strikketreff har det også blitt, og det har som vanlig vært kjempekoselig. Ikke si det til de jeg har treff med i Bahrain, men det ER faktisk litt mer inspirerende å gå på treff med andre som OGSÅ kan strikke fra før..... ;-)

Værgudene har vært usedvanlig blide, og selv bergenserene kan skryte av en nydelig varm sommer. Hadde egentlig ikke trodd vi skulle bade i sjøen på Fana i sommer, men det ble gjort til gagns, og vi ble ikke blå på leppene en gang!

Den første uka av ferien satt jeg forresten bare og oiet og peip "guri, se så grønt det er da!!!!" til gubben holdt på å stoppe og hive meg ut av bilen. Sånn blir det når man har bodd et år i ørkenen!

Men på søndag er det på tide å vende nesen hjemover, skolen begynner igjen den 20., og da er det hverdag igjen. Det er sinnsykt varmt i Bahrain enda, mellom 40 og 50 på dagene, men iflg gubben funker air conditioningen enda, så vi overlever nok. Først skal Jonathans bursdag feires på lørdag, og det blir vel en feiring (poolparty) når vi kommer hjem også.

Takk til alle vi har truffet i ferien, det har vært godt å være sammen med dere!

So long, neste innlegg kommer nok fra Bahrain.
Nå må jeg finne en lur måte å få 60 kg bagasje redusert til 40.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker deg en god tur hjem til Bahrain Annevenn! Sees vi til jul?

Anonym sa...

Det var fantastisk kjekt å trffe deg igjen i sommer. Riktig god tur tilbake, og gi bare beskjed hvis temperaturen synker under 25, - Jeg sender alpakkagarn umiddelbart.

Anonym sa...

Kjempekjekt å se deg i sommer, selv om det ble altfor lite!!

Takk for artig sokkekommentar i bloggen min, setter stor pris på den :-)
...og nå har jeg rykka opp til 3.plass totalt så i siste sokkerunde må jeg virkelig gi alt....

Anonym sa...

hvorfor ikke:)