fredag 7. september 2007

Første hilsen fra Bahrain


Ny blogg, nytt land.....

Velkommen til bloggen min!!!!!!!!!!!!!! Hyggelig at du stakk innom, legg gjerne igjen en hilsen.

Den 10. august flyttet familien på 3 til deilige Bahrain i Midt-Østen, i utgangspunktet for en 3 års periode.

Denne bloggen vil bli brukt til å holde familie og venner oppdatert på siste nytt her nede fra, og ikke minst på å prøve å fortelle litt fra vårt nye hjemland.

Skal prøve å oppdatere med jevne mellomrom, håper på å bli flinkere når ny pc er på plass om ikke lenge, siden den gamle laptopen er preget av alderdomssvakhet og dårlig korttidsminne.

Bilder kommer snart, men siden vi ikke hadde tatt med kabel for overføring av bilder til pc, får det holde med noe jeg har snappet fra nettet.

8 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Så spennende med nytt land. Gleder meg til å se bilder og høre om du får tid til litt hobby.. Her i Bergen er det full høst nå, og har igrunnen vært det siden du reiste mer eller mindre... Nyt sol og flott vær og send noen solfyllte tanker hjemover..

Strikk i Ørska sa...

Hei:) Så supert:)Gleder meg til å følge med dere her inne, og ikke minst til å ta turen ned på besøk:)

Her er det full fart om dagen, siden vi har fått baby i huset. Utallige lufteturer i løpet av et døgn:) Og ikke minst trim i trappene!! Håper dere koser dere i den hektiske oppstarten. Mange tanker til dere alle.
Stor klem fra svigers

Anonym sa...

Så moro å høre fra deg! Gleder meg til å se bilder. Misunner deg som sitter der nede i varmen, mens vi regner vekk her i Bergen.
Kos dere masse!

Anonym sa...

Endelig, der fikk jeg lov å skrive kommentar! Så gøy at du skal holde strikkekurs :-) Gi et ord om du trenger garn, kan vel sende nedover vi?
Gleder meg til flere oppdateringer!
*klem*

Anonym sa...

Hei på du!! Kjekt å se at du er på nett!! Håper dere begynner å komme i orden der nede. Du er savnet på treffene.

Anonym sa...

Heisann!

Litt misunnelig her jeg sitter i regnværet med sår hals og dett dese...

PS: Det går an å få norske bokstaver selv om de ikke er på tastaturet. Du må bare legge inn norsk bokmål på språklinjen. Vår PC "kan" både norsk, engelsk & arabisk! :o) Fryktelig tungvindt å skrive aa, oe og sånn.

Håper dere finner dere til rette, høres ut som om du har flere spennende prosjekter på gang alt. Abayaene med reinsdyr må vi også få se!

Anonym sa...

Ja endelig der fikk vi anonyme også skrive.Kjekt å høre fra deg. Er ikke missunelig på sol og varme i det hele tatt.Her øser det ned og vinden herjer med blomstene.Gleder meg til og følge med på bloggen din.Klem far meg.

Anonym sa...

Hei på deg! Dette ser veldig fint ut! Vi vil komme på besøk!!! Får lære opp den nye hotellsjefen og ta fri noen måneder.. Haha.
Ville så gjerne se et bilde av Jonatan med skolesekk! Har hørt han tar bussen med naboene - det var jo kjekt.
Kan du sende meg en mailadresse? Vil du at vi skal selge håndarbeid for deg nå som du får tid til å produsere?? Gleder meg til å se flere bilder!

Klem fra Borghild